پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:14 - 1400/05/13

آتش‌سوزی در کارخانه تولید پارافین آذرشهر/ هفت کارگر مصدوم شدند

آتش‌سوزی در کارخانه تولیدکننده «ژل‌های صنعتی و پارافین» در شهرک صنعتی شهید سلیمی شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی موجب مصدومیت ۷ کارگر شد.

آتش‌سوزی در کارخانه تولیدکننده «ژل‌های صنعتی و پارافین» در شهرک صنعتی شهید سلیمی شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی موجب مصدومیت ۷ کارگر شد.

 عصر روز گذشته (سه‌شنبه ۱۲ مرداد ماه) حادثه‌ای در شرکت تولیدکننده «ژل‌های صنعتی و پارافین» واقع در شهرک صنعتی شهید سلیمی شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی به وقوع پیوست. از قرار معلوم، این آتش‌سوزی به مصدومیت هفت کارگر انجامید.به گفته منابع کارگری ایلنا، ۲ نفراز مجروحان حادثه به صورت سرپایی درمان شده و ۵ نفر توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان آذرشهر منتقل شدند.از سوی مدیریت این کارخانه گفته شده؛ این حادثه از سوی یکی از کارگران زمانی اتفاق افتاده که او حین انجام کار ناخواسته مقداری از پارافین را بر روی شعله آتش می‌ریزد که پس از آن آتش سوزی رخ می‌دهد و ما فقط توانستیم جان این کارگر و سایر کارگران را نجات دهیم.منابع کارگری در استان آذربایجان شرقی می‌گویند؛ گفته شده این واحد صنعتی فاقد بیمه و امکانات ایمنی همانند تجهیزات آتش نشانی بوده است به همین دلیل سریعا آتش گسترش پیدا کرده تا جایی که گفته می‌شد کل کارخانه در آتش سوخته است.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین